کراتینین 2.4 و BUN 68 چگونه به آنها را کاهش می دهند به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 2.4 و BUN 68 چگونه به آنها را کاهش می دهند به طور طبیعی

سطح کراتینین من 2.4 است و BUN 68 است که چگونه به آنها را کاهش می دهد به طور طبیعی؟ کراتینین بالا و سطوح BUN علائم شایع بیماری کلیوی هستند، راه هایی برای کاهش آنها با بسیاری از مردم مربوط می شود، در زیر من به شما برخی اطلاعات مربوط به اشتراک بگذارید، به امید آن می تواند به شما کمک کند.
سطح طبیعی اوره چیست؟
سطح مربوطه است که در یک نمونه خون (و فرستاده شده به آزمایشگاه) نامیده می شود BUN (نیتروژن اوره خون). سطح BUN طبیعی 6- 23 mg / dl در اغلب آزمایشگاههای است.
یافته های طبیعی (در از mg / dL) 10 تا 20 برای بزرگسالان، 5 تا 18 برای کودکان و نوزادان، 3 تا 12 برای نوزادان، و 21 تا 40 برای خون بند ناف می باشد. در افراد مسن، نیتروژن اوره خون ممکن است کمی بالاتر از محدوده نرمال بالغ. در حالی که حداکثر LIMITE از محدوده طبیعی می تواند 25 میلی گرم / 100 میلی لیتر برسد.
سطح طبیعی کراتینین سرم چیست؟
نتیجه طبیعی 0.7-1.3 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان و 0.6-1.1 میلی گرم / دسی لیتر برای زنان است.
زنان معمولا سطح کراتینین کمتر از مردان داشته باشد. دلیل این است که زنان معمولا توده عضلانی کمتر از مردان داشته باشد.
چگونه برای کاهش کراتینین بالا و سطح BUN؟
اول شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را با توجه به شرایط خود را، سپس به صورت یک عادت زندگی سالم، هر دو آنها را برای کاهش سطح بالای کراتینین و BUN مفید هستند. اما اگر شما می خواهید به آنها را پایین تر permanatly شما باید یک روش سیستماتیک را. طب چینی می تواند بیماری کلیوی از علل آن درمان، اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: